ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W KONFERENCJI

W poniedziałek 23 lutego br. w godz. 10.00-14.00 w siedzibie Państwowej Galerii Sztuki w Sopocie odbędzie się konferencja „Kontraktowanie zadań – modele kontraktowania i monitoringu usług publicznych”.

W trakcie konferencji przedstawione zostaną różne modele realizacji usług publicznych, w tym również ich monitoringu. Zaprezentowane zostaną narzędzia ewaluacji usług społecznych w obszarze wieloletniego kontraktowania usług, ale także model współpracy instytucji pomocy społecznej i rynku pracy.

Konferencja organizowana jest przez Gminę Miasta Sopotu wraz z partnerami” Fundacją Niesiemy Pomoc oraz Spectrum Research w ramach realizacji projektu PI „Kontrakt na jakość – Innowacyjne rozwiązania w Gminie Sopot na rzecz kontraktowania usług społecznych”.

Konferencja skierowana jest zarówno do przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego, instytucji rynku pracy oraz  organizacji pozarządowych.

Poniżej w załączniku program konferencji oraz formularz potwierdzenia udziału.

 

Osoba do kontaktu:

Marcin Nowakowski, tel. 58 551-17-10

e-mail: m.nowakowski@mopssopot.pl

Pliki do pobrania:
Program Konferencji Kontraktowanie zadan.doc
Potwierdzenie udzialu w konferencji.doc

Serwis korzysta z plików cookies w zakresie opisanym w Polityce cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z ustawieniami przeglądarki. Przeczytaj więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close