Funkcjonowanie MOPS Sopot w okresie pandemii (aktualizacja)
Szanowni Państwo,
ze względu na trwającą pandemię, w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo, zarówno klientów, jak i pracowników, zachęcamy do kontaktu z nami telefonicznie lub mailowo.
tel. 58 551 17 10, od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-15.30, e-mail: mops@mopssopot.pl.
W przypadku pilnych spraw można zgłaszać potrzebę wsparcia telefonicznie całodobowo, 7 dni w tygodniu.
Wszelkie niezbędne informacje oraz druki wniosków znajdują się na stronie www.mopssopot.pl.
W przypadku spraw, które wymagają osobistego kontaktu z pracownikiem można skorzystać z Punktu Obsługi Klienta. W każdym budynku zostało wyznaczone w tym celu specjalne miejsce wyposażone w odpowiednie środki ochrony (płyny do dezynfekcji, maseczki, rękawiczki, osłony z plexi).
– Ze względów bezpieczeństwa, w Punkcie Obsługi Klienta może przebywać jedna osoba – mówi Andrzej Czekaj, dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sopocie. Zachęcamy więc do wcześniejszego kontaktu telefonicznego i umówienia się na konkretny termin. Większość spraw można załatwić telefonicznie bądź mailowo i nadal, z uwagi na trwającą pandemię, zalecamy taką formę kontaktu. Zapewniamy Państwa, że wszystkie działania realizujemy na bieżąco. Wszystkie osoby potrzebujące wsparcia otrzymują niezbędną pomoc.
Przyjęcia klientów odbywają się z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa oraz zasad sanitarnych obowiązujących podczas epidemii:
- w tym samym czasie przy jednym stanowisku obsługi może przebywać jedna osoba
- po wejściu należy zdezynfekować ręce płynem znajdującym się w Punkcie Obsługi Klienta
- należy zachować bezpieczną odległość, minimum 2 m.
- obsługiwane są jedynie osoby mające zakryte usta i nos maseczką.
Godziny przyjęć interesantów w Punktach Obsługi Klienta (do odwołania):
- Dział Pomocy Instytucjonalnej i Rehabilitacji Społecznej (ul. Kolejowa 14)
tel. 58 551 17 10
Poniedziałek – piątek – 8.00-15.00 - Dział Pracy Socjalnej (al. Niepodległości 759 a)
tel. 58 551 17 10
Poniedziałek – piątek – 8.00-15.00 - Dział Świadczeń Rodzinnych i Funduszu Alimentacyjnego (al. Niepodległości 876)
tel. 58 551 61 63
Poniedziałek – piątek – 8.00-15.00 - Punkt Interwencji Kryzysowej (al. Niepodległości 759 a)
tel. 58 550 14 14
Poniedziałek – piątek – 8.00-19.00
KASA
Kasa jest nieczynna do odwołania.
Od dnia 1 stycznia 2021 r. nastąpiła zmiana numeru rachunku bankowego z uwagi na zmianę banku na Bank PKO BP, który będzie prowadził obsługę bankową rachunku.
Wpłaty z tytułu odpłatności od dnia 1 stycznia 2021 r. można dokonać na konto: 89 1020 1811 0000 0802 0373 1429.
Wypłata świadczeń, w tym wypłata świadczeń stałych może być dokonana przelewem na wskazany rachunek bankowy, lub przekazem pocztowym.
AKTYWNY SAMORZĄD
Zgodnie z decyzją Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnoprawnych, wnioski o dofinansowanie z programu „Aktywny Samorząd” przyjmujemy wyłącznie poprzez elektroniczny system SOW. Szczegółowe informacje znajdą Państwo w zakładce „Aktywny Samorząd”.
Informacje w zakresie programu „Aktywny Samorząd” oraz rehabilitacji społecznej można uzyskać pod nr tel. 58 555 15 76.