Funkcjonowanie MOPS Sopot w okresie pandemii (aktualizacja)

Szanowni Państwo,

Ze względu na trwającą pandemię, w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo, zarówno klientów, jak  i pracowników, nadal zachęcamy do kontaktu z nami telefonicznie lub mailowo.

tel. 58 551 17 10, od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-15.30
e-mail: 
mops@mopssopot.pl

Wszelkie niezbędne informacje oraz druki wniosków znajdują się na stronie www.mopssopot.pl.

W przypadku spraw, które wymagają osobistego kontaktu z pracownikiem można skorzystać z Punktu Obsługi Klienta. W każdym budynku zostało wyznaczone w tym celu specjalne miejsce wyposażone w odpowiednie środki ochrony (płyny do dezynfekcji, maseczki, rękawiczki, osłony z plexi).

–  Ze względów bezpieczeństwa, w Punkcie Obsługi Klienta może przebywać jedna osoba – mówi Andrzej Czekaj, dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sopocie. Zachęcamy więc do wcześniejszego kontaktu telefonicznego i umówienia się na konkretny termin. Większość spraw można załatwić telefonicznie bądź mailowo i nadal, z uwagi na trwającą pandemię, zalecamy taką formę kontaktu. Zapewniamy Państwa, że wszystkie działania realizujemy na bieżąco. Wszystkie osoby potrzebujące wsparcia otrzymują niezbędną pomoc.

Przyjęcia klientów odbywają się z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa oraz zasad sanitarnych obowiązujących podczas epidemii:

  • w tym samym czasie przy jednym stanowisku obsługi może przebywać jedna osoba
  • po wejściu należy zdezynfekować ręce płynem znajdującym się w Punkcie Obsługi Klienta
  • należy zachować bezpieczną odległość, minimum 2 m.
  • obsługiwane są jedynie osoby mające zakryte usta i nos, w tym celu można wykorzystać np. maseczkę, przyłbicę czy chustę.

Godziny przyjęć interesantów w Punktach Obsługi Klienta (do odwołania):

  • Dział Pomocy Seniorom i Osobom Niepełnosprawnym (ul. Kolejowa 14)
    tel. 58 551 17 10
    Poniedziałek – piątek – 8.00-12.00
  • Dział Pracy Socjalnej (al. Niepodległości 759 a)
    tel. 58 551 17 10
    Poniedziałek – 13.00-1500
    Wtorek – piątek – 8.00-10.00
  • Dział Świadczeń Rodzinnych i Funduszu Alimentacyjnego  (al. Niepodległości 876)
    tel. 58 551 61 63
    Poniedziałek – piątek – 10.00-14.00
  • Punkt Interwencji Kryzysowej (al. Niepodległości 759 a)
    tel. 58 550 14 14
    Poniedziałek – piątek – 8.00-19.00

Zgodnie z decyzją Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnoprawnych, wnioski o dofinansowanie z programu „Aktywny Samorząd” przyjmujemy wyłącznie poprzez elektroniczny system SOW. Szczegółowe informacje znajdą Państwo w zakładce „Aktywny Samorząd”. Informacje w zakresie programu „Aktywny Samorząd” oraz rehabilitacji społecznej można uzyskać pod nr tel. 58 555 15 76.