Funkcjonowanie MOPS Sopot w okresie pandemii (aktualizacja)

Szanowni Państwo,

ze względu na trwającą pandemię, w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo, zarówno klientów, jak  i pracowników, zachęcamy do kontaktu z nami telefonicznie lub mailowo.

tel. 58 551 17 10, od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-15.30, e-mail: mops@mopssopot.pl.
W przypadku pilnych spraw można zgłaszać potrzebę wsparcia telefonicznie całodobowo, 7 dni w tygodniu.

Wszelkie niezbędne informacje oraz druki wniosków znajdują się na stronie www.mopssopot.pl.

W przypadku spraw, które wymagają osobistego kontaktu z pracownikiem można skorzystać z Punktu Obsługi Klienta. W każdym budynku zostało wyznaczone w tym celu specjalne miejsce wyposażone w odpowiednie środki ochrony (płyny do dezynfekcji, maseczki, rękawiczki, osłony z plexi).

–  Ze względów bezpieczeństwa, w Punkcie Obsługi Klienta może przebywać jedna osoba – mówi Andrzej Czekaj, dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sopocie. Zachęcamy więc do wcześniejszego kontaktu telefonicznego i umówienia się na konkretny termin. Większość spraw można załatwić telefonicznie bądź mailowo i nadal, z uwagi na trwającą pandemię, zalecamy taką formę kontaktu. Zapewniamy Państwa, że wszystkie działania realizujemy na bieżąco. Wszystkie osoby potrzebujące wsparcia otrzymują niezbędną pomoc.

Przyjęcia klientów odbywają się z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa oraz zasad sanitarnych obowiązujących podczas epidemii:

  • w tym samym czasie przy jednym stanowisku obsługi może przebywać jedna osoba
  • po wejściu należy zdezynfekować ręce płynem znajdującym się w Punkcie Obsługi Klienta
  • należy zachować bezpieczną odległość, minimum 2 m.
  • obsługiwane są jedynie osoby mające zakryte usta i nos maseczką.

Godziny przyjęć interesantów w Punktach Obsługi Klienta (do odwołania):

  • Dział Pomocy Instytucjonalnej i Rehabilitacji Społecznej (ul. Kolejowa 14)
    tel. 58 551 17 10
    Poniedziałek – piątek – 8.00-15.00
  • Dział Pracy Socjalnej (al. Niepodległości 759 a)
    tel. 58 551 17 10
    Poniedziałek – piątek – 8.00-15.00
  • Dział Świadczeń Rodzinnych i Funduszu Alimentacyjnego  (al. Niepodległości 876)
    tel. 58 551 61 63
    Poniedziałek – piątek – 8.00-15.00
  • Punkt Interwencji Kryzysowej (al. Niepodległości 759 a)
    tel. 58 550 14 14
    Poniedziałek – piątek – 8.00-19.00

KASA

Kasa jest nieczynna do odwołania.
Od dnia 1 stycznia 2021 r. nastąpiła zmiana numeru rachunku bankowego z uwagi na zmianę banku na Bank PKO BP, który będzie prowadził obsługę bankową rachunku.
Wpłaty z tytułu odpłatności od dnia 1 stycznia 2021 r. można dokonać na konto: 89 1020 1811 0000 0802 0373 1429.

Wypłata świadczeń, w tym wypłata świadczeń stałych może być dokonana przelewem na wskazany rachunek bankowy, lub przekazem pocztowym.

AKTYWNY SAMORZĄD

Zgodnie z decyzją Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnoprawnych, wnioski o dofinansowanie z programu „Aktywny Samorząd” przyjmujemy wyłącznie poprzez elektroniczny system SOW. Szczegółowe informacje znajdą Państwo w zakładce „Aktywny Samorząd”.
Informacje w zakresie programu „Aktywny Samorząd” oraz rehabilitacji społecznej można uzyskać pod nr tel. 58 555 15 76.

Serwis korzysta z plików cookies w zakresie opisanym w Polityce cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z ustawieniami przeglądarki. Przeczytaj więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close