ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W KONFERENCJI
W poniedziałek 23 lutego br. w godz. 10.00-14.00 w siedzibie Państwowej Galerii Sztuki w Sopocie odbędzie się konferencja „Kontraktowanie zadań – modele kontraktowania i monitoringu usług publicznych”.
W trakcie konferencji przedstawione zostaną różne modele realizacji usług publicznych, w tym również ich monitoringu. Zaprezentowane zostaną narzędzia ewaluacji usług społecznych w obszarze wieloletniego kontraktowania usług, ale także model współpracy instytucji pomocy społecznej i rynku pracy.
Konferencja organizowana jest przez Gminę Miasta Sopotu wraz z partnerami” Fundacją Niesiemy Pomoc oraz Spectrum Research w ramach realizacji projektu PI „Kontrakt na jakość – Innowacyjne rozwiązania w Gminie Sopot na rzecz kontraktowania usług społecznych”.
Konferencja skierowana jest zarówno do przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego, instytucji rynku pracy oraz organizacji pozarządowych.
Poniżej w załączniku program konferencji oraz formularz potwierdzenia udziału.
Osoba do kontaktu:
Marcin Nowakowski, tel. 58 551-17-10
e-mail: m.nowakowski@mopssopot.pl
Pliki do pobrania:
Program Konferencji Kontraktowanie zadan.doc
Potwierdzenie udzialu w konferencji.doc