NIE DAJ SIĘ OSZUKAĆ – KAMPANIA INFORMACYJNO – EDUKACYJNA
Zapraszamy mieszkańców Sopotu na bezpłatne spotkanie, które odbędzie się w poniedziałek 22 kwietnia o godz. 16.00 w Urzędzie Miasta Sopotu.
Spotkanie jest elementem kampanii „Nie daj się oszukać”: na pokazach towarów, biorąc kredyt lub pożyczkę, przy zmianie operatora telekomunikacyjnego, nieuczciwemu akwizytorowi. Spotkanie poprowadzi prawnik oraz rzecznik konsumentów. Będą mówili m.in. o sposobach rozwiązania niechcianej umowy. Bezpośrednio po spotkaniu będzie możliwość skorzystania z indywidualnych bezpłatnych porad.
Co zrobić kiedy nadawca żąda zapłaty za przesyłkę, której nie zamawiałeś, np. książkę czy kolekcję pamiątkowych monet? A jeśli Twoi rodzice podczas pokazu kupili „na raty” trzeci zestaw garnków po „promocyjnej cenie”, którego nie potrzebują i na dodatek okazało się, że cena tych garnków jest mocno zawyżona. A może do babci zadzwonił miły Pan oferując zmianę operatora telekomunikacyjnego i bardziej korzystne warunki ale przemilczał kilka istotnych informacji.
Co zrobić jeśli pod wpływem impulsu, namowy lub wprowadzenia w błąd podpisaliśmy niekorzystną dla siebie umowę? Czy mamy szansę jakoś się z tego „wyplątać”?
Organizatorzy kampanii informacyjno – edukacyjnej „Nie daj się oszukać!” Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sopocie oraz Biuro Porad Prawnych i Informacji Obywatelskiej w Gdyni zapraszają na spotkanie i przekonują, że każdą umowę można rozwiązać oraz, że warto znać swoje prawa.