NIE DAJ SIĘ OSZUKAĆ – KAMPANIA INFORMACYJNO – EDUKACYJNA

Zapraszamy mieszkańców Sopotu na bezpłatne spotkanie, które odbędzie się w poniedziałek 22 kwietnia o godz. 16.00 w Urzędzie Miasta Sopotu.

Spotkanie jest elementem kampanii „Nie daj się oszukać”: na pokazach towarów, biorąc kredyt lub pożyczkę, przy zmianie operatora telekomunikacyjnego, nieuczciwemu akwizytorowi. Spotkanie poprowadzi prawnik oraz rzecznik konsumentów. Będą mówili m.in. o sposobach rozwiązania niechcianej umowy. Bezpośrednio po spotkaniu będzie możliwość skorzystania z indywidualnych bezpłatnych porad.

Co zrobić kiedy nadawca żąda zapłaty za przesyłkę, której nie zamawiałeś, np. książkę czy kolekcję pamiątkowych monet? A jeśli Twoi rodzice podczas pokazu kupili „na raty” trzeci zestaw garnków po „promocyjnej cenie”, którego nie potrzebują i na dodatek okazało się, że cena tych garnków jest mocno zawyżona. A może do babci zadzwonił miły Pan oferując zmianę operatora telekomunikacyjnego i bardziej korzystne warunki ale przemilczał kilka istotnych informacji.

Co zrobić jeśli pod wpływem impulsu, namowy lub wprowadzenia w błąd podpisaliśmy niekorzystną dla siebie umowę? Czy mamy szansę jakoś się z tego „wyplątać”?

Organizatorzy kampanii informacyjno – edukacyjnej „Nie daj się oszukać!” Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sopocie oraz Biuro Porad Prawnych i Informacji Obywatelskiej w Gdyni zapraszają na spotkanie i przekonują, że każdą umowę można rozwiązać oraz, że warto znać swoje prawa.

Serwis korzysta z plików cookies w zakresie opisanym w Polityce cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z ustawieniami przeglądarki. Przeczytaj więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close